Forrestas Zeisleris, technologijų vadovas ir „Jobber“ įkūrėjas – interviu serija


Forrest Zeisler yra „Jobber“ – programinės įrangos platformos, skirtos padėti mažoms įmonėms supaprastinti savo veiklą ir prisitaikyti prie šiuolaikinių iššūkių, CTO ir vienas iš įkūrėjų. Platforma sprendžia įprastas problemas, tokias kaip planavimo, sąskaitų faktūrų išrašymo ir klientų lūkesčių valdymas, suteikdama lengvai naudojamą sistemą, kuri automatizuoja kasdienes administracines užduotis.

Forrestas yra „Jabber“ vidinis technologijų narkomanas. Albertos universitete įgijęs inžinieriaus laipsnį, Forrest praleido kurdamas sprendimus, kurie padėjo įmonėms automatizuoti procesus. Kai jo draugui Grehemui, kuriam priklausė dažymo verslas, prireikė pagalbos, Forrestas iš pirmų lūpų pamatė, kaip tokio tipo įmonės priklauso nuo pasenusių rankinių procesų, o tai kainuoja brangaus laiko, kurį būtų galima geriau praleisti su draugais, šeima arba sutelkti dėmesį į savo verslo plėtrą. Tada Forresto technologijų manija iš aistros virto tikslu: kurti programinę įrangą, kuri padėtų žmonėms sėkmingai dirbti smulkaus verslo srityje. Po 11 metų Forrestas naudojasi savo techninėmis žiniomis, kad suderintų „Jopper“ produktų valdymo, inžinerijos ir projektavimo komandas, kad sukurtų programinę įrangą, kuri pakeistų žmonių gyvenimus smulkiajame versle.

Kas paskatino jus pereiti nuo inžinerijos ir mašininio mokymosi prie programinės įrangos sprendimo, skirto specialiai namų paslaugų pramonei, kūrimo?

Nenumaldomas smulkaus verslo savininkų veržlumas man visada buvo įkvėpimo šaltinis. Užaugau mėlynos apykaklės mieste, mane supo darbštūs asmenys, užsiimantys santechnika, kraštovaizdžio tvarkymu ir dažymu. Iš pirmų lūpų mačiau iššūkius, su kuriais jie susiduria kasdien, siekdami organizuoti savo verslą ir sklandžiai veikti. Namų paslaugų sektorius dažnai nepastebimas, nepaisant jo gyvybiškai svarbaus vaidmens ekonomikoje, ir aš norėjau padėti tai pakeisti.

Akademinėje bendruomenėje jūs daug metų dirbate su viena problema, kuri po 10 metų gali pakeisti pasaulį. Tačiau patekę į verslo pasaulį kasdien sprendžiate naujas problemas. Ir tai man buvo tikrai įdomu. Iš karto pamačiau savo darbo poveikį, kuris buvo labai patenkintas.

Dabar mes pasiekėme tašką, kai mano entuziazmas mašininiam mokymuisi susiliejo su mano pasišventimu įgalinti namų paslaugų verslą, ir aš negaliu būti labiau susijaudinęs dėl laukiančių galimybių.

Ar galite pasidalinti „Joberio“ kūrimo istorija ir kaip jūsų draugo tapybos verslas paveikė ankstyvą jo vystymąsi?

Su savo įkūrėju Samu Pilaru susipažinau dirbdamas kavinėje. Jis papasakojo man apie savo dirbtą idėją, kuri vėliau tapo Jobber. Papasakojau Semui apie draugą, dirbusį Graham Audenart, „Painters Enterprise“ savininkui, kuris buvo paskendęs popierizme ir sunkiai išrašydamas sąskaitas, planuodamas ir sekdamas svarbią informaciją. Susitikome su Grahamu ir sužinojome, kad jis ieško programinės įrangos sprendimo savo verslui organizuoti. Tada ir ten mes su Samu užmezgėme partnerystę, o Grahamas tapo pirmuoju mūsų klientu.

Daugelis Jobber klientų atsidūrė tokioje pačioje situacijoje kaip ir Grahamas. Gali būti sudėtinga suvaldyti administracines savo verslo užduotis. Grahamo atveju sumažinome dokumentų tvarkymą ir perkėlėme jo sąskaitų faktūrų išrašymą, klientų įrašus ir komandos tvarkaraščius į internetinę sistemą. Mes su Samu greitai supratome, kad tokia platforma galėtų pasinaudoti kelios įmonės įvairiose pramonės šakose – tai buvo mūsų elektros lemputės momentas. Tai buvo ne tik vienos įmonės problemų sprendimas, bet ir visos sistemos sutvarkymas visoms namų paslaugų įmonėms.

Su kokiais didžiausiais iššūkiais susidūrėte perkeldami Jobber iš koncepcijos į klestinčią platformą, kurią šiandien naudoja daugiau nei 250 000 profesionalų?

Įmonių savininkams įvairiose pramonės šakose gali būti sunku išlikti šalia klientų skausmo taškų, kai įmonė plečiasi. Nors „Joger“ išaugome į klestintį verslą, mūsų klientai išliko mūsų prioritetas, o jų problemų sprendimas yra mūsų įmonės pagrindas. Klientas turi būti kelionės dalimi kiekviename žingsnyje.

Cituojant Henry Fordą: „Jei būčiau paklausęs žmonių, ko jie nori, jie būtų pasakę greitesni arkliai“. Kai gauname atsiliepimus apie naują funkciją, pradedame ne nuo tuščio popieriaus lapo kliento akivaizdoje. Mes pradedame kurti ir sugalvoti koncepcijas, kurias pateikiame klientams, kad jie gautų atsiliepimus. Pakviesdami klientus į grupę užtikriname, kad jie yra proceso dalis, kad tai darome teisingai, tačiau kartu paliekame erdvės naujoviškam mąstymui.

Pavyzdžiui, kurdami AI registratūros funkciją, mūsų produktų vadybininkai per savaitę kalbėdavosi su dešimtimis klientų. Jų kalendoriai buvo supakuoti. Jie rinkdavo atsiliepimus, kartodavo apie gaminį, o paskui grįždavo pas klientą, kad geriau suprastų, kas veikia, kas ne ir kaip jis jaučiasi dėl įrankio.

Kaip AI pagrįsta programinė įranga padeda namų paslaugų specialistams konkuruoti su pasenusiais rankiniais procesais? Ar galite pasidalinti jo praktinio poveikio pavyzdžiais?

AI sukelia revoliuciją namų paslaugų pramonėje, suteikdama mažosioms įmonėms konkurencinį pranašumą prieš didesnes įmones. Dirbtinio intelekto technologija padeda sutaupyti įmonių savininkų laiko automatizuojant tokias užduotis kaip atsiskaitymas, sąskaitų faktūrų išrašymas ir planavimas. Tai taip pat suteikia įžvalgų kaip verslo treneris bet kuriuo dienos ar nakties metu, todėl jie gali išplėsti savo verslą kaip niekada anksčiau.

Neseniai pristatėme Beta versijos „Jopper’s AI Receptionist“ – įrankį, kurį sukūrėme norėdami atsakyti ir rezervuoti susitikimus / darbus klientams telefonu arba žinutėmis 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Ji jau sukūrė tūkstančius pokalbių, užfiksuodama darbo užklausas ir net užsakydama naujus darbus tiesiai į klientų kalendorius. Įrankis yra galingas, nes sugrąžina paslaugų profesionalams vertingiausią turtą – laiką. Tai leidžia jiems sutelkti dėmesį į savo šeimas ir nesijaudinti dėl atsakymo į telefono skambučius ar trumpąsias žinutes. Vienas klientas pasidalijo, kad nuėjus žiūrėti, kaip dukra žaidžia tinklinį, jam nereikia jaudintis, kad nepraleis skambučio dėl galimo darbo. Tokios istorijos primena mums apie teigiamą AI poveikį mažų įmonių sėkmei.

Mišraus modalumo AI yra terminas, kurį girdime dažniau. Kaip „Jopper“ naudoja šią koncepciją, kad sukurtų geresnius įrankius savo vartotojams?

Mišrus režimas yra galingas, nes balsas ir ekranas yra vertingi. Čia matome, kaip mūsų pramonė juda. Nors balso AI galėtų veikti be ekrano, žmonės yra vaizdinės būtybės, o ekranas gali sustiprinti balsą – pagalvokite apie ekrano bendrinimo funkciją vaizdo skambučio metu. Tikiu, kad kalbant apie mūsų klientų planavimo poreikius, siūlymą ir dar daugiau, jie galės kalbėtis su dirbtiniu intelektu ir naudoti ekraną lygiagrečiai su savo balsu ir realiuoju laiku matyti pasiūlymą arba sąskaitą faktūrą. keičiasi pagal jų balso kryptį. Tai funkcija, kurią tikimės įdiegti ateityje.

Kokį vaidmenį, jūsų manymu, AI vaidins mėlynųjų apykaklių pramonės ateityje ir kaip „Jabber“ ruošiasi tai ateičiai?

Nors dirbtinis intelektas trikdo darbo procesus įvairiose pramonės šakose, dirbtinio intelekto darbai yra gana izoliuoti nuo AI perėmimo žmogaus vaidmens – AI niekada negalės atkimšti tualeto ar imtis kirsti medžio. Tačiau dirbtinis intelektas gali atsiliepti į telefono skambučius, kai esate užsiėmęs įrankiais ar kopėčiomis.

AI keičia smulkaus verslo savininkų veiklą ir padeda jiems konkuruoti su didesnėmis įmonėmis ir jų didžiulėmis komandomis. Vienas iš didžiausių dirbtinio intelekto vaidmenų grynųjų apykaklių pramonėje yra verslo operacijų užduočių automatizavimas, pvz., atsiliepimas telefonu, susitikimų užsakymas arba pagalba pavyzdiniams duomenims, kad būtų galima priimti protingesnius sprendimus, todėl verslas bus efektyvesnis. Mūsų namų paslaugų verslininkai džiaugiasi, kaip tai gali suteikti jiems daugiau galimybių daryti tai, ką jie nori daryti, nesvarbu, ar tai darbas jų versle, ar kas vakarą vakarienė su šeima.

Automatizavimas ne tik pagerino mėlynojo apykaklės verslo veiklą – ir toliau tai darys, bet AI taip pat bus vadinamasis „verslo treneris“ verslininkams, suteikdamas jiems įrankius pradėti ir plėsti savo mažas įmones. būdu, kuris anksčiau nebuvo įmanomas. Norėdami pateikti praktinį pavyzdį, klientai gali paklausti „Jopper Copilot“, mūsų generatyvaus AI pokalbių roboto, apie geriausią savo pramonės praktiką, skirtą išplėsti savo verslą, įgyti ir išlaikyti klientus ir kt.

Ką reiškia „antrųjų pilotų“ kūrimas namų paslaugų specialistams ir kaip jie supaprastina kasdienes „Jopper“ naudotojų operacijas?

Suprantame, kad sąmoningas DI funkcijų diegimas gali paskatinti didesnį klientų pritaikymą. Kadangi pramonės šakos, kurias aptarnaujame, labai priklauso nuo rašiklio ir popieriaus, kad galėtų vykdyti savo verslą, turime sukurti pasitikėjimą savo klientais, o ne per greitai augti.

„Jopper Copilot“ sukūrėme nuo pat pradžių, siekdami išauginti jį į išskirtinį atstovą, kad klientams būtų suteikta daugiau agentų. Tai pagrindas, kuriuo didžiuojamės ir kurio negalima pakartoti per naktį. Jobber Copilot yra sudėtinga kelių robotų architektūra, kurioje užkulisiuose veikia dešimtys AI. Jame naudojama 13 metų patirtis, šimtų tūkstančių smulkiųjų įmonių duomenys, tūkstančiai profesionaliai parašytų „Jopper Academy“ straipsnių, internetinių transliacijų nuorašų ir dar daugiau, kad būtų galima pastebėti galimybes, suprasti tendencijas, patvirtinti sprendimus ir automatizuoti procesus, kad klientams būtų teikiama išsami, turtinga informacija. žiniomis, kad jie galėtų plėsti savo verslą. Sukūrėme tvirtą Copilot pagrindą ir ateinančiais metais toliau jį tobulinsime ir pridėsime papildomų funkcijų.

Kokį didžiausią „Joyer“ veiklos efektyvumą savo vartotojams suteikė naudodama tokias priemones kaip maršruto optimizavimas ir automatizuotas sąskaitų faktūrų išrašymas?

Šis atsakymas gali skirtis atsižvelgiant į vartotoją, tačiau kiekvienas klientas nori turėti pranašumą prieš savo konkurentus ir žino, kad tai gali turėti naudodamas įrankį, sukurtą specialiai jų pramonei ir unikaliems poreikiams. Mums svarbu, kad mūsų klientai norėtų naudoti mūsų technologiją, nes ji sprendžia jų iššūkius. Didelis kliento veiklos efektyvumas gali būti pasiektas bendraujant su klientu arba greitai išrašant sąskaitas. Kad ir kas tai būtų, įsiklausome į klientų atsiliepimus bei poreikius ir stengiamės juos patenkinti savo platformoje.

Kaip jūsų, kaip įkūrėjo ir CTO, vaidmuo pasikeitė per pastaruosius 11 metų? Kokias pamokas išmokote apie lyderystę sparčiai augančioje technologijų įmonėje?

Viena didžiausių pamokų, kurias išmokau, yra lyderystės didinimo svarba kartu su įmonės augimu. Tai, kas veikia vienu metu, dažnai neveikia kitame, todėl labai svarbu būti prisitaikančiam ir atviram savo požiūrio keitimui. Pavyzdžiui, plečiantis komandoms, jūsų bendravimo ir delegavimo būdai turi keistis. Iš pradžių priimdavau praktinius techninius sprendimus, tačiau mums didinant mastą tapo svarbu suteikti galių kitiems lyderiams ir pasitikėti jų žiniomis, kad galėčiau sutelkti dėmesį į platesnius sprendimus.

Kita svarbi pamoka yra tinkamų talentų samdymo ir ugdymo vertė. Kultūra yra viskas greito tempo aplinkoje. Kai investuojate į žmones, užtikrindami, kad jie atitiktų įmonės vertybes ir jaustųsi palaikomi, sukuriate organizaciją, kuri yra atspari ir geba įveikti iššūkius. Sužinojau, kad lyderio vaidmuo yra ne tik techninių ar strateginių sprendimų priėmimas ir aplinkos, kurioje komandos jaustųsi motyvuotos ir susijusios su misija, kūrimas.

Galiausiai labai svarbu išlaikyti vizijos aiškumą ir susikaupimą. Sparčiai augančioje įmonėje galimybės ir iššūkiai greitai atsiranda, todėl lengva prasiblaškyti. Sužinojau, kad likti lazeriu orientuota į pagrindinius įmonės tikslus ir būti pakankamai lanksčiam prisitaikyti prie rinkos yra pusiausvyros veiksmas, tačiau tai lemia tvaraus augimo skatinimą.

Vadovavimas nėra susijęs su visų atsakymų turėjimu – tai komandos, kuri gali bendrai spręsti problemas, kurti naujoves ir kryptingai vykdyti veiklą, sukūrimas.

Žvelgiant į ateitį, kas laukia „Jopper“ dėl dirbtinio intelekto, funkcijų ar rinkos plėtros?

„Jopper“ didžiausią dėmesį skiria mūsų AI programų naudotojų patirčiai ir užtikrina, kad ši technologija būtų kažkas, ką klientai ne tik supranta, bet ir nori pritaikyti bei naudoti savo kasdieniame gyvenime. Žaidžiame su balso AI ir tikime, kad mišrus būdas artimiausiu metu bus populiarus tarp mūsų klientų. Mūsų dėmesys buvo ir visada bus skirtas mūsų klientų problemų problemoms spręsti ir pramonės šakoms, kurios tradiciškai remiasi rašikliu ir popieriumi, įtraukimą į šį naują technologijų amžių.

Dėkojame už išsamų interviu, skaitytojai, norintys sužinoti daugiau, turėtų apsilankyti Jobber.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -