Kaip „Microsoft“ AI ekosistema lenkia „Salesforce“ ir AWS


AI agentai yra autonominės sistemos, sukurtos atlikti užduotis, kurioms paprastai reikia žmogaus dalyvavimo. Naudodami pažangius algoritmus, šie agentai gali atlikti daugybę funkcijų – nuo ​​atsakymo į klientų užklausas iki verslo tendencijų numatymo. Ši automatizacija ne tik supaprastina pasikartojančius procesus, bet ir leidžia darbuotojams sutelkti dėmesį į strategiškesnę ir kūrybiškesnę veiklą. Šiandien dirbtinio intelekto agentai atlieka svarbų vaidmenį įmonės automatizavime, teikdami naudą, pvz., didesnį efektyvumą, mažesnes veiklos sąnaudas ir greitesnį sprendimų priėmimą.

Generatyvaus dirbtinio intelekto ir nuspėjamojo AI pažanga dar labiau padidino šių agentų galimybes. Generatyvusis AI leidžia agentams kurti naują turinį, pvz., suasmenintus el. pašto atsakymus ar veiksmingas įžvalgas, o nuspėjamasis AI padeda įmonėms prognozuoti tendencijas ir rezultatus remiantis istoriniais duomenimis.

AI agentų naudojimas išaugo – daugiau nei 100 000 organizacijų dabar naudoja „Microsoft“ AI sprendimus savo procesams automatizuoti. Remiantis neseniai „Microsoft“ ir IDC užsakytu tyrimu, įmonės mato didelę investicijų į AI grąžą. Už kiekvieną generatyviniam AI išleistą dolerį įmonės uždirba vidutiniškai 3,70 USD. Tai reiškia didžiulį AI potencialą pakeisti verslo procesus ir atverti naujas augimo galimybes.

„Microsoft“ AI sprendimai yra pagrindinis žaidėjas sparčiai besivystančioje AI srityje. Daugiau nei 85 % „Fortune 500“ įmonių jau naudojasi „Microsoft“ AI galimybėmis, todėl įmonė yra dirbtinio intelekto pagrįstos įmonės transformacijos lyderė. „Microsoft“ padeda organizacijoms gerinti darbuotojų patirtį, gerinti klientų įtraukimą, keisti verslo procesus ir diegti naujoves bei augti visose pramonės šakose.

„Microsoft“ AI agento ekosistema: visapusiškas ir keičiamo dydžio sprendimas

„Microsoft“ AI sprendimai yra sukurti ant tvirto debesų kompiuterijos pagrindo ir yra skirti didelių organizacijų poreikiams tenkinti. Šie sprendimai efektyviai integruojami su esamais „Microsoft“ produktais, tokiais kaip „Azure“, „Office 365“ ir „Dynamics 365“, užtikrinant, kad įmonės galėtų naudoti dirbtinį intelektą netrikdydamos dabartinės darbo eigos. Įtraukdama dirbtinį intelektą į savo įmonės įrankių rinkinį, „Microsoft“ suteikia išsamią platformą, kuri palaiko įvairius organizacinius poreikius.

Pagrindinis „Microsoft“ dirbtinio intelekto pastangų patobulinimas yra „Copilot Studio“ įdiegimas. Ši platforma leidžia įmonėms lengvai kurti ir diegti pritaikytus dirbtinio intelekto agentus, naudojant be kodo sąsają, kuri leidžia ją pasiekti net neturintiems techninių žinių. Naudodami platų didelių kalbų modelių asortimentą, šie AI agentai gali atlikti sudėtingas užduotis keliuose domenuose, pvz., klientų palaikymą ir pardavimo prognozes.

Dėl „Microsoft“ AI agentų lankstumo ir prisitaikymo jie yra labai veiksmingi įvairiose pramonės šakose. Šie agentai padeda automatizuoti tokias užduotis kaip klientų aptarnavimas ir tiekimo grandinės valdymas. Jie gali tvarkyti didelius klientų užklausų kiekius, numatyti atsargų poreikius ir pagerinti darbo eigą, galiausiai padidindami veiklos efektyvumą ir pateikdami sprendimus realiuoju laiku.

Realaus „Microsoft AI“ agentų naudojimo atvejai

„Microsoft“ AI agentai tampa svarbiais įrankiais organizacijoms, siekiančioms pagerinti savo veiklą. Vienas iš pagrindinių naudojimo atvejų yra klientų aptarnavimas, kur AI valdomi pokalbių robotai ir virtualūs asistentai tvarko įprastas užklausas. Šie agentai naudoja natūralios kalbos apdorojimą (NLP), kad galėtų bendrauti su klientais pokalbio metu, pasiūlyti greitus atsakymus ir sumažinti žmogaus įsikišimo poreikį. Tai ne tik sumažina išlaidas, bet ir pagerina klientų pasitenkinimą, nes problemos sprendžiamos greičiau. Pavyzdžiui, „Citibank“ naudoja dirbtinio intelekto valdomus virtualius asistentus tokioms užduotims kaip likučių tikrinimas ir mokėjimų atlikimas, o „Microsoft Dynamics 365“ padeda įmonėms analizuoti klientų sąveiką ir automatiškai siūlyti sprendimus.

Pardavimų ir rinkodaros srityse „Microsoft“ AI agentai padeda automatizuoti potencialių klientų generavimą ir sustiprinti ryšius su klientais. Analizuodami klientų elgesį, šie agentai gali nustatyti potencialius potencialius klientus ir pasiūlyti individualizuotas rinkodaros strategijas, kaip padidinti pardavimą. Jie taip pat palaiko nuspėjamąją analizę, leidžiančią įmonėms numatyti rinkos tendencijas, klientų pageidavimus ir pardavimo modelius. Tai padeda įmonėms priimti geresnius, duomenimis pagrįstus sprendimus ir pagerinti bendrą našumą.

Pavyzdžiui, „Dynamics 365 Sales“ automatizuoja potencialių klientų generavimą, įvertina potencialius klientus ir rekomenduoja tolesnius geriausius veiksmus pardavimo komandoms. Analizuojant klientų duomenis galima nustatyti potencialius klientus, kurie greičiausiai įvykdys konversiją, o tai padės nustatyti pirmenybę pastangoms siekiant didesnio konversijų rodiklio.

Be to, „Dynamics 365 Customer Insights“ sujungia duomenis iš kelių šaltinių, kad pateiktų išsamų kiekvieno kliento vaizdą. Jis naudoja dirbtinį intelektą, kad numatytų klientų poreikius, nustatytų papildomo pardavimo galimybes ir pasiūlytų suasmenintas įtraukimo strategijas, padedančias įmonėms optimizuoti rinkodaros pastangas ir stiprinti santykius su klientais.

Valdydami tiekimo grandinę AI agentai, tokie kaip „Dynamic 365 Supply Chain Management“, padeda įmonėms prognozuoti paklausą, sekti atsargas ir optimizuoti logistiką. Tai leidžia įmonėms aktyviai koreguoti savo tiekimo grandines, užtikrinant pristatymą laiku ir sumažinant atsargų perteklių. Nesvarbu, ar valdote sandėlio operacijas, ar optimizuojate paskirstymo tinklus, „Microsoft“ AI agentai suteikia vertingų įžvalgų, padedančių įmonėms sumažinti išlaidas ir padidinti efektyvumą.

„Microsoft“ AI agentų palyginimas su konkurentais: „Salesforce“ ir AWS

Nors „Microsoft“ dirbtinio intelekto ekosistema yra žinoma dėl stiprios integracijos, mastelio ir susitelkimo į įmonės poreikius, jos konkurentai taip pat siūlo patikimus AI sprendimus, tačiau turi skirtingus privalumus ir apribojimus.

„Salesforce“, pripažinta dėl savo CRM ir rinkodaros įrankių, integruoja dirbtinį intelektą į savo platformą per „Einstein GPT“ ir „Agentforce“. Einstein GPT yra generuojantis AI įrankis, skirtas automatizuoti klientų sąveiką, individualizuoti turinį ir pagerinti paslaugų pasiūlą. Jis efektyviai veikia „Salesforce“ ekosistemoje, todėl yra geresnis pasirinkimas įmonėms, kurios jau naudoja „Salesforce“ ryšių su klientais valdymui (CRM). Tačiau „Salesforce“ AI sprendimai yra labiau specializuoti, daugiausia dėmesio skiriant santykiams su klientais. Jie suteikia įvairių funkcijų tokiose srityse kaip tiekimo grandinės valdymas ar vidaus operacijos.

Kita vertus, AWS siūlo platų dirbtinio intelekto įrankių, tokių kaip „Amazon SageMaker“ ir „AWS DeepRacer“, asortimentą, kurie suteikia įmonėms lankstumo kurti pasirinktinius AI modelius. Pavyzdžiui, „SageMaker“ yra tvirta platforma, leidžianti kūrėjams ir duomenų mokslininkams kurti pritaikytus AI modelius konkretiems verslo poreikiams. Nors AWS puikiai siūlo pritaikomus dirbtinio intelekto sprendimus, jai trūksta iš anksto sukurtų, paruoštų diegti agentų, kuriuos teikia „Microsoft“. Tai reiškia, kad įmonėms gali prireikti specializuotų duomenų mokslininkų arba dirbtinio intelekto ekspertų komandų, kad būtų galima išnaudoti visas AWS įrankių galimybes.

Tiek „Salesforce“, tiek AWS turi vertingų AI galimybių, tačiau jie siūlo kitokio lygio integruotus, įmonės lygio sprendimus nei „Microsoft“. Įmonėms, ieškančioms plačios, keičiamo dydžio AI ekosistemos, kuri lengvai integruojasi su esamomis sistemomis, „Microsoft“ pasiūlymas yra išsamesnis ir prieinamesnis pasirinkimas.

Kodėl „Microsoft“ AI agento ekosistema lenkia savo konkurentus

„Microsoft“ dirbtinio intelekto ekosistema turi ryškių pranašumų, išskiriančių ją iš konkurentų, ypač didelėms organizacijoms. Viena iš pagrindinių privalumų yra įmonės dėmesys. Turėdama didelę patirtį tenkindama didelių įmonių poreikius, „Microsoft“ sukūrė savo AI sprendimus, kad būtų galima integruoti su daugiau nei 1400 įmonių sistemų. Taip užtikrinama, kad įmonės galėtų pritaikyti dirbtinį intelektą netrikdydamos esamos veiklos.

Kitas svarbus privalumas – Microsoft įsipareigojimas užtikrinti saugumą ir valdymą. Bendrovė labai pabrėžia pasaulinių taisyklių, tokių kaip GDPR, laikymąsi, suteikdama įmonėms pasitikėjimo diegiant AI. „Microsoft“ patikimos saugos funkcijos užtikrina duomenų apsaugą ir padeda užtikrinti, kad dirbtinio intelekto sistemos būtų naudojamos atsakingai ir etiškai.

„Microsoft“ taip pat siūlo platų iš anksto sukurtų AI agentų asortimentą, pritaikytų įprastiems įmonės naudojimo atvejams, pavyzdžiui, klientų aptarnavimui, pardavimo automatizavimui ir rinkodarai. Šiuos agentus lengva įdiegti ir integruoti, todėl sutrumpėja laikas, reikalingas dirbtinio intelekto sprendimams įgyvendinti, ir investicijos į išteklius.

Galiausiai, mastelio keitimas yra esminė „Microsoft“ AI platformos savybė. Nesvarbu, ar tai būtų mažas startuolis, ar didelė tarptautinė korporacija, ekosistema sukurta taip, kad augtų kartu su verslu, siūlydama lankstumą ir našumą, reikalingą kintamiems poreikiams patenkinti. Dėl to „Microsoft“ AI ekosistema yra išsamus ir patikimas pasirinkimas įmonėms, norinčioms integruoti dirbtinį intelektą dideliu mastu.

Esmė

„Microsoft“ dirbtinio intelekto agentų ekosistema siūlo išsamų, keičiamo dydžio ir integruotą sprendimą įmonėms, norinčioms pagerinti savo veiklą automatizuodami ir pasitelkdami duomenimis pagrįstą įžvalgą. Didelis dėmesys skiriamas įmonės poreikiams, patikimoms saugos funkcijoms ir lengvam integravimui su esamomis sistemomis, todėl „Microsoft“ AI sprendimai padeda organizacijoms racionalizuoti procesus, pagerinti klientų patirtį ir skatinti augimą.

Platus iš anksto sukurtų AI agentų pasirinkimas, skirtas tokioms užduotims kaip klientų aptarnavimas, pardavimas ir tiekimo grandinės valdymas, užtikrina, kad įmonės galėtų greitai pritaikyti dirbtinį intelektą su minimaliais trikdžiais. Plačiai naudojant AI įmonių veikloje, „Microsoft“ išlieka priekyje, pateikdama patikimą ir efektyvų sprendimą įmonėms, norinčioms pritaikyti dirbtinį intelektą ir paskatinti skaitmeninę transformaciją.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -