Guy Piekarzas yra „Panjaya“ generalinis direktorius, teikiantis didelę patirtį kuriant ir keičiant novatoriškas technologijų paslaugas. Patyręs verslininkas ir operatorius, jis turi įrodymų, kaip skatinti iniciatyvas „Zero-to One“ ir kurti keičiamus sprendimus tiek pradedančiose įmonėse, tiek „Apple“. Turėdamas gilų AI ir vaizdo technologijos supratimą, „Piekarz“ veda „Panjaya“ savo misiją revoliucionizuoti daugiakalbį vaizdo įrašų turinį per sklandų AI varomą dubliavimą.
„Panjaya“ yra AI skatinama įmonė, kuri specializuojasi vaizdo įrašų vertime ir dubliavimu mastu. Nuo pat įkūrimo 2022 m. Bendrovė išsiplėtė su vykdomosios valdžios komanda, suteikdama „Apple“, „Meta“ ir „Vimeo“ žinias.
„Panjaya“ technologija suteikia galimybę sklandžiai dubliuoti, vertimą ir lūpų sinchronizavimą vaizdo įrašus į kelias kalbas išsaugoti natūralų originalaus turinio išvaizdą ir pojūtį. Daugiausia dėmesio skirdama kalbų kliūčių, susijusių su vaizdiniu pasakojimu, laužymą, bendrovė siekia padėti kūrėjams ir pedagogams be vargo užmegzti ryšį su pasauline auditorija.
Kokias pamokas vedėte iš savo patirties kūrimo ir „Matcha“ pardavimo „Apple“, kurią kreipiatės į „Panjaya“?
„Matcha“ kūrimas ir pardavimas „Apple“ suteikė giliai suprasti vartotojo orientuoto produkto kūrimo, strateginės partnerystės ir judrumo svarbą dinaminėje rinkoje. Per savo laiką „Apple“ iš pradžių pamačiau pasaulinės auditorijos turinio mastelio keitimo iššūkius, ypač lokalizacijos ir vaizdo įrašų vertime. Tradicinio dubliavimo neveiksmingumas paskatino mane rasti novatoriškesnį sprendimą, kuris paskatino mane į Panjaya. Šiandien mes taikome šias pamokas kurdami intuityvias, AI pagrįstus lokalizacijos priemones, bendradarbiaudami su tokiais lyderiais kaip TED ir JFROG, ir išliks pritaikomi patenkinti besikeičiančius pasaulinės auditorijos poreikius-principus, kurie skatina viską, ką darome, kad dirbtume, kad iš naujo apibrėžtume, kad iš naujo apibrėžtume Vaizdo įrašų lokalizacija.
Koks yra pats reikšmingiausias tradicinio dubliavimo ir subtitravimo neefektyvumas, ir kaip Panjaya kreipiasi į juos?
Pasenę sprendimai, tokie kaip uždaras antraštes ar tradicinis dubliavimas, dažnai atitraukia ir sutrikdo žiūrovo patirtį nesugebėdami sinchronizuoti komunikacijos niuansų, tokių kaip kūno kalba, veido išraiškos ir gestai kartu su išverstu garsu. Pripažindama poreikį, kad būtų sudėtingesnis požiūris, viršijantis tik garso vertimą, „Panjaya“ siekė pasiūlyti lokalizuotą vaizdo turinį, kuris natūraliai ir autentiškai rezonuoja su auditorija visame pasaulyje.
Skirtingai nuo kitų platformų, kurios daugiausia dėmesio skiria tik garso ar lūpų sinchronizavimui, „Panjaya“ sinchronizuoja garsą su visu kūno kalbos spektru – pauzėmis, pabrėžimu, gestais ir kitais kūno judesiais. Tai užtikrina natūralesnį, emociškai rezonansinį ryšį su auditorija, todėl „Panjaya“ sprendimai yra išskirtiniai mūsų sugebėjime išlaikyti originalaus turinio vientisumą.
Kaip užtikrinate įvairių auditorijų autentiškumą ir kultūrinį rezonansą, atliekant AI dubliavimą, lūpų sinchronizavimą ir balso klonavimą?
„Panjaya“ orientuojasi į giliai realią technologiją, tai reiškia, kad mes siekiame tiksliai ir autentiškai atstovauti kalbėtojams. Mes dirbame išskirtinai su patikimais partneriais ir įmonėmis, užtikrindami, kad mūsų technologija būtų naudojama etiškai siekiant sustiprinti bendravimą, o ne klaidinti ar klaidingai.
„Panjaya“ bendradarbiauja su tokiais pramonės lyderiais kaip TED ir JFROG. Ar galite pasidalyti sėkmės istorija, išryškinančia platformos poveikį?
Tedas, pasaulinė idėjų dalijimosi platforma, matė nepaprastus rezultatus, naudodama „Panjaya“, kad pritaikytų pokalbius tarptautinei auditorijai, įskaitant:
- 115% padidėjo nuomonės apie dubliuotus derybas
- 2x vaizdo įrašų užbaigimo procentų padidėjimas
- 69% padidėja ne angliškai naršyklės peržiūras
- 30% socialinio dalijimosi padidėjimas
- Daugiau nei 10 m peržiūros ir 400K sąveika dėl paryškintų ritinių
„DevOps“ ir programinės įrangos platinimo lyderis JFrogas rengia „Swampup“, kasmetinę konferenciją, demonstruojančią pramonės pažangą ir minties lyderystę. Pripažindamas, kaip svarbu sudominti savo pasaulinę auditoriją, JFROG jau buvo lokalizuotas rašytinis turinys, tačiau vaizdo įrašą tapus dominuojančia terpe, kitas loginis žingsnis buvo išplečiantis prieinamumas. Pasinaudodamas „Panjaya“, „Jfrog“ sklandžiai pateikė daugiakalbių konferencijų derybas, užtikrindamas, kad jų prancūzai ir vokiškai kalbantys vartotojai galėtų visiškai įsitraukti į pagrindinius produktų pranešimus ir įžvalgas, paskatinti gilesnį ryšį ir platesnį pasiekiamumą.
Kokius iššūkius numatote, kai AI dubliavimo technologija tampa plačiau priimami ir kaip Panjaya ruošiasi joms kreiptis?
Vienas iššūkis yra užtikrinti išvesties kultūros kontekstą ir niuansą. Štai kodėl mes įgaliname metodą „Žmogus-kilpos“-tai greitai ir sklandžiai laikydami kultūriniai skirtumai.
Mastelio keitimas taip pat yra kažkas, apie ką mes nuolat galvojame. Kadangi vis daugiau pramonės šakų priima AI pagrįstus sprendimus, mes daug investavome į mokslinius tyrimus ir plėtrą norėdami įsitikinti, kad „Panjaya“ gali sutvarkyti realaus pasaulio scenarijų sudėtingumą, pradedant daugiafunkciniais renginiais ir baigiant įvairiais fotoaparatų kampais. Mums viskas susiję su šiais iššūkiais, tuo pačiu užtikrinant, kad ši technologija yra įtakinga, etiška ir prieinama visiems.
Kaip matote, kaip AI keičia vaizdo turinio kūrimo ir visuotinio prieinamumo ateitį?
Tradicinės kliūtys pasauliniam bendravimui – kalbai, laikas ir ištekliai – greitai išnyksta. AI maitinama lokalizacija užtikrina didesnį tikslumą ir kokybę mastu, todėl jis tampa greitesnis ir ekonomiškesnis organizacijoms įsitraukti į pasaulinę auditoriją. Naudojant „Panjaya“ platformą, lokalizacija peržengia žodžius – veido išraiškų, gestų ir emocinio pristatymo, siekiant išsaugoti tikrąjį kalbėtojo ketinimą. Ši sinchronizacija verčia turinį jaustis vietiniu bet kuria kalba, leisdamas organizacijoms susisiekti su tarptautine auditorija, tarsi kalbant tiesiogiai su jais.
Be prieinamumo, AI taip pat įgalina gilesnį personalizavimą – pritaikyti toną, tempą ir pristatymo stilių, kad galėtų rezonuoti su skirtingais kultūriniais lūkesčiais. Vietoj to, kas tinka visiems, kūrėjai gali pritaikyti vaizdo įrašų turinį, kad jaustųsi autentiškesnis ir kultūriškai aktualesnis, paskatindamas naujos kartos pasaulinį pasakojimą.
Nors realaus laiko AI lokalizacijos čia dar nėra, ji yra horizonte-priartina mus dar arčiau pasaulio, kuriame kalba nebėra kliūtis ryšiui.
Kokį vaidmenį žmogaus priežiūra vaidina Panjaya AI dubliavimo procese, siekiant išlaikyti kokybę ir niuansą?
Mūsų platforma yra sukurta atsižvelgiant į bendradarbiavimą. Mūsų dubliavimo studijoje siūlomos intuityvios priemonės, leidžiančios žmonėms recenzentams patikslinti kalbos ritmą, toną ir tempą, užtikrinant, kad kiekviena detalė atitiktų originalų kalbėtojo ketinimą. Mūsų požiūris į „Žmogaus kilpą“ užtikrina, kad galutinis rezultatas ne tik verčia žodžius, bet ir užfiksuoja pranešimo širdį, todėl turinys jaučiasi toks pat paveiktas tiksline kalba, kaip ir originale.
Kaip „Panjaya“ užtikrina etišką savo technologijos naudojimą, ypač užkertant kelią netinkamam naudojimui, pavyzdžiui, dezinformacijai ar apsimetinėjimui?
Tai problema, apie kurią daug diskutuojame ir daug galvojame. Mes esame labai atsidavę etiškam mūsų technologijos naudojimui. Mūsų misija yra suteikti pasakotojams galimybę sklandžiai pritaikyti vaizdo įrašų turinį pasaulinei auditorijai, tačiau niekada ne vientisumo ar pasitikėjimo sąskaita.
Norėdami užkirsti kelią netinkamam naudojimui, imamės daugybės žingsnių. Pirma, mes dirbame tik su organizacijomis, kurios teikia sutartines garantijas, susijusias su jų išverčiamu turiniu. Antra, mes laikomės tvirtos pozicijos dėl netinkamo naudojimo – mūsų platforma niekada neturi būti naudojama apsiminti asmenimis, skleisti dezinformaciją ar padaryti žalą. Norėdami tai išlaikyti, mes aktyviai plėtojame tiek politines, tiek technologines apsaugos priemones, įskaitant turinio nustatymo ir blokavimo priemones, taip pat įrankius, skirtus nustatyti turinį, sugeneruotą per mūsų platformą. Mes nuolat tobuliname savo požiūrį, kad užtikrintume AI pagrįstą lokalizaciją, išlieka atsakingo, autentiško bendravimo jėga.
Kaip per ateinančius penkerius metus „Panjaya“ atrodo sėkmė ir kaip jūs planuojate tai pasiekti?
„Panjaya“ sėkmė reiškia tapti vaizdo įrašų lokalizacijos sprendimu bet kuriai kompanijai, turintiems pasaulinę auditoriją, arba tai, kas nori plėstis visame pasaulyje. Mūsų dėmesys yra dvigubas: autentiškumas ir mastelio keitimas. Autentiškumo fronte mes tobuliname AI, kad užfiksuotume emocinį toną, tempą ir kultūrinį niuansą, kad kiekvienas lokalizuotas vaizdo įrašas jaustųsi toks pat natūralus ir poveikis kaip originalas.
Dėl mastelio mes sprendžiame vis sudėtingesnius naudojimo atvejus – tvarkome daugiau garsiakalbių, įvairaus fono ir dinamiškų vaizdo įrašų formatų. Tuo pačiu metu mes teikiame pirmenybę sklandžiai integracijai į esamas vaizdo įrašų kūrimo darbo eigas, užtikrinant, kad be vargo įvaikinimo bendradarbiaujant su pirmaujančiomis vaizdo įrašų valdymo ir lokalizacijos platformomis. Paspaudę AI-varomo lokalizacijos ribas, mes siekiame iš naujo apibrėžti, kaip verslas bendrauja įvairiomis kalbomis-kurdami pasaulinį pasakojimą išties be trinties. Mūsų darbas su TED yra puikus pavyzdys, kaip naudojamos šios darbo eigos integracijos.
Pasaulinė vaizdo įrašų rinka sparčiai vystosi. Kokias tendencijas matote formuojant jos ateitį ir kaip Panjaya yra pasirengusi jomis išnaudoti?
Pasaulinę vaizdo įrašų rinką formuoja dvi pagrindinės tendencijos: spartus vaizdo įrašų, kaip pagrindinės komunikacijos įrankio, augimas visais lygmenimis – nuo individualių kūrėjų iki didelių įmonių – ir didėjantis verslo poreikis plėstis visame pasaulyje, kad padidintų augimą. Didėjant vaizdo įrašų suvartojimui, įmonės privalo užtikrinti, kad jų turinys atspindėtų kalbas ir kultūras. AI varoma lokalizacija tampa būtina ne tik vertimui, bet ir norint išsaugoti autentiškumą, toną ir emocinį poveikį mastu.
„Panjaya“ yra strategiškai skirta pasinaudoti šiomis tendencijomis, sklandžiai integruodama į esamas vaizdo įrašų kūrimo darbo eigas, todėl pasaulinė plėtra yra lengvesnė įmonėms. Mūsų technologija yra sukurta mastui, leidžianti įmonėms efektyviai lokalizuoti turinį, nepakenkiant kokybei. Svarbiausia, kad mes užtikriname, kad prekės ženklai išlaikytų autentiškumą – išsaugodami savo balsą, toną ir žinią įvairiomis kalbomis ir kultūromis, kad sukurtų vaizdo įrašų patirtį, kuri rezonuoja visame pasaulyje.
Kadangi rinka ir toliau reikalauja labiau pažangių lokalizacijos ir personalizavimo galimybių, mes ne tik sekame šias tendencijas – mes jas skatiname, kad organizacijos leistų prasmingai susisiekti su auditorija visame pasaulyje.
Dėkojame už puikų interviu, skaitytojai, norintys sužinoti daugiau, turėtų apsilankyti Panjaya.