2024 m. Ispanija pirmavo automobilių pardavimuose pagrindinėse ES rinkose


Briuselis – Ispanija buvo šalis, kurioje 2024 m. automobilių pardavimas iš pagrindinių Europos Sąjungos rinkų augo labiausiai – per metus išaugo 7,1 proc., priešingai nei Prancūzijoje (3,2 proc.), Vokietijoje (1). %) ir Italijoje (0,5 %), rodo šiandien Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) paskelbti duomenys.

Visoje Europos Sąjungoje, kaip ACEA tikėjosi praėjusią savaitę, pardavimas „šiek tiek išaugo, padidėjo 0,8 % ir pasiekė maždaug 10,6 mln.

2024 m. gruodžio mėn., palyginti su 2024 m., naujų automobilių registracija visoje bendruomenės rinkoje išaugo 5,1, ir vėl Ispanija pirmavo pardavimais paskutinį praėjusių metų mėnesį, „smarkiai padidėjus“ 28,8 proc. automobilių asociacijos pareiškime.

Iš keturių pagrindinių ES automobilių rinkų atsiliko Prancūzija (1,5 proc. augimas), o Vokietijoje (7,1 proc.) ir Italijoje (4,9 proc.) – nuosmukis.

Elektrinės transporto priemonės

Akumuliatorių elektrinių transporto priemonių pardavimas, pagrindinis Europos transporto priemonių parko dekarbonizavimo variantas, išliko trečias pagal populiarumą pasirinkimas 2024 m., o rinkos dalis per metus sudarė 13,6 % (ir 15,9 % gruodį) ir vėl pralenkė dyzeliną, kuris sumažėjo iki 11,8. %.

Automobiliai su vidaus degimo ir benzininiais varikliais išlaikė lyderio pozicijas ir užima 33,3 % rinkos, o hibridiniai elektriniai automobiliai sustiprino antrąją poziciją ir pasiekė 30,9 %.

2024 m. gruodžio mėn. akumuliatorinių elektromobilių pardavimų sumažėjimą iki 10,2 % daugiausia lėmė „žymus sumažėjimas Vokietijoje (38,6 proc.) ir Prancūzijoje (20,7 proc.), todėl rinkos apimtis 2024 m. sumažėjo 5,9 proc. 2023 m. bendras skaičius per metus siekė 13,6 proc.

Įkraunamų hibridinių automobilių registracija ES per 2024 m. sumažėjo 6,8 %, palyginti su 2023 m., nors gruodį padidėjo 4,9 % dėl pardavimų Prancūzijoje (44,9 %) ir Vokietijoje (6,8 %).

Visus metus jie išlaikė tokią pat rinkos dalį kaip ir 2023 metais – 8,3 proc.

Elektrinių hibridų pardavimas gruodį išaugo 33,1%, o rinkos dalis išaugo iki 33,6%, palyginti su 26,5% praėjusių metų tą patį mėnesį ir ketvirtą mėnesį iš eilės lenkia benzininių automobilių registraciją.

Konsoliduoti 2024 m. automobilių pardavimo duomenys yra žinomi praėjus dienai po to, kai Europos Komisija paskelbė, kad kitą savaitę ji pradės „strateginį dialogą“ su automobilių pramone, siekdama „apsaugoti Europos klestėjimui gyvybiškai svarbaus sektoriaus ateitį, kartu gerinant jo klimato ir socialines sąlygas“. tikslus“.

Įstaigos prezidentas, Ursula von der Leyenasmeniškai vadovaus šiems mainams su pramonės atstovais nuo sausio 30 d., remiami transporto komisarės Graikijos Apóstolos Tzitzikóstaskuriam vokietis pavedė „parengti sektoriaus veiksmų planą, kuriam šios diskusijos bus naudingos“.

Automobilių sektorius, kuris sudaro apie 7 % ES bendrojo vidaus produkto (BVP) ir sukuria 13 mln. darbo vietų, susiduria su „didelių permainų, kurias skatina skaitmeninimas, dekarbonizacija, didėjanti konkurencija ir besikeičiantis geopolitinis kraštovaizdis, laikotarpis“, Europos Sąjunga teisiškai nustatė draudimą nuo 2035 metų parduoti automobilius, išskiriančius CO2, priminė ES vykdomoji valdžia.

Praėjusią savaitę „Mercedes-Benz“ vadovas ir naujasis ACEA prezidentas, Ola Källeniuspakvietė ES atlikti „realistišką elektromobilių rinkos situacijos peržiūrą“, nes prieš penkerius metus buvo tikimasi, kad ji augs 25 proc., o tik apie 13 proc.

Jis taip pat prašė nesileisti į prekybos karą su Kinija dėl elektromobilių, nurodydamas iki 35,3% importo muitus, kurie įsigaliojo praėjusį spalį iš Azijos milžino importuojamiems automobiliams. (sausio 21 d.)



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -