Priklausomai nuo to, kaip jūs skaitote, naujausia Naujosios Zelandijos turizmo etiketė gali būti geranoriškas prašymas žmonėms apsilankyti – arba grėsmė išstumti Kiwisą.
„Visi turi eiti!” Perskaito šūkį, išspausdintą per didžiųjų Naujosios Zelandijos žmonių plakatus – 500 000 NZ (285 000 USD; 227 000 USD; 227 000 svarų) kampanijos, pristatytos sekmadienį, dalis.
Tačiau tai, kas buvo skirta kaip patrauklus raginimas veikti Australijos turistams, buvo apkaltintas tonų kurčiu, nes Naujojoje Zelandijoje nagrinėjami rekordiniai emigracijos lygiai ir nedarbas.
Vyriausybė gynė kampaniją, kai ministras pirmininkas Christopheris Luxonas sako, kad jis „(vertina) yra daug pokalbių apie tai, ar visi mėgsta šūkį, ar ne“.
„Tai, kad mes apie tai kalbame, yra geras dalykas. Tai puikus dalykas”, – pridūrė jis.
„Cushla Tangaere-Manuel“, opozicijos darbo partijos turizmo atstovas, sakė vietinėms naujienų radijui Naujojoje Zelandijoje (RNZ), kad naujasis šūkis „leidžia Naujosios Zelandijai skamba taip, lyg mes pardavimo metu mes būtume išpardavime“.
„Tos pranešimų ironija yra tokia, kaip šiuo metu jaučiasi Aotearoa Naujosios Zelandijos gyventojai“, – sakė ji ir rodydama į „daugybę pjūvių“, kuriuos patyrė gyventojai.
Per pastaruosius metus, kaip vyriausybės taupymo postūmio dalis, buvo skirta darbo vietų skirtumui, kuris paveikė tūkstančius žmonių.
Tuo tarpu žmonės iš šalies persikelia rekordiškai. Oficialūs duomenys rodo, kad praėjusiais metais buvo beveik 130 000 išvykimų – nors tai kompensavo beveik 160 000 imigrantų.
„Naujosios Zelandijos gyventojai balsuoja kojomis, paliekant rekordiškai didelius skaičius“, – pirmadienį X rašė „The X“ parlamento narys Barbara Edmonds. „Ar jų tikrasis turizmo planas” Kiekvienas turi eiti ” – Kiwis?”
Kiti šūkį siejo su tualeto paklausa.
„Aš manau, kad” visi turi eiti „gali reikšti tualetų poreikį kai kuriose mūsų aukštųjų turistinėje vietose. Aš turiu galvoje, kad eilės yra juokingos”,-RNZ sakė Žaliosios partijos parlamentaras Celia Wade-Brown.
„Jie nežymi baidarėmis, jie neina nardyti, bet, mano gerumas, jie eilėje prie tualetų”.
Turizmo ministrė Louise Upston sekmadienį pranešime teigė, kad „visi„ kiekvienas turi eiti “kampanijos etiketė leidžia Australijai žinoti, kad Naujoji Zelandija yra„ privaloma apsilankyti “paskirties vieta ir kad mes esame pasirengę ir laukiame jų dabar pasveikinti“.
Naujosios Zelandijos turizmo numeriai dar turi sugrįžti į priešpilno lygį, o valdžios institucijos nukreipia pastangas pritraukti lankytojų iš kaimyninės Australijos-didžiausio turistų šaltinio.
Praėjusiais metais Naujoji Zelandija pasveikino daugiau nei 1,2 milijono lankytojų iš Australijos. Tačiau Upstonas teigė, kad lankytojų skaičius buvo tik 88% to 2019 m.
Luxonas teigė, kad tikisi, jog naujausia kampanija padidins Australijos lankytojų skaičių 5%.
„Būtų visiškai ir visiškai tragiška, jei tie australai nepatektų čia, kol nemirs“, – sakė jis.
Mėnesio trukmės turizmo kampanija numatyta pradėti ketvirtadienį.